- This topic has 14 replies, 7 voices, and was last updated 8 years, 3 months ago by Anonymous.
-
AuthorPosts
-
August 30, 2016 at 7:48 pm #3647AnonymousInactive
Rudi het ‘n ruk terug verwys na ‘n site wat hy help bedryf het en waar mense buite die site om kontak (en klink my selfs ‘n kleintjie) gemaak het. Daar was ook ‘n opmerking deur iemand anders oor mense wat deur KBH op-hook. Nou vra ek uit blote nuuskierigheid: hoeveel mense is hier wat buite KBH om een of ander vorm van kontak met ander KBH-lede het? Daar hoef nie veel besonderhede te wees nie; iets in die lyn van “Ek en een ander persoon stuur vir mekaar e-posse na privaatadresse”, of so iets. Maar as julle gemaklik is met meer besonderhede, kan julle natuurlik laat waai!
August 31, 2016 at 9:20 am #3648AnonymousInactiveSaam met iemand gaan middagete eet en ‘n weermag-eenheid besoek op ‘n Vrydagmiddag. Niks van ‘n seksuele aard of enige so iets nie. Was ‘n pad na berusting vir haar. Was heel cool.
August 31, 2016 at 10:59 am #3651AnonymousInactiveDit was regtig nice van jou, Rudi.
LM, ek dink jy het dalk al slimmer vrae gevra. Onthou jou antwoord in die gesprek waar Annelise gese het die vroue hier gesels nie maklik saam nie: “Trolle is oral”. Maar gelukkig herken ‘n mens die trolle maklik, veral wanneer hulle van die grotman-benadering oorgaan en sensitief en filosofies word.
So: Ek het e-pos kontak met een persoon op KBH. Ek geniet dit. Ons gesels baie, en oor ‘n groot verskeidenheid onderwerpe. Hy laat my baie lag en baie dink.August 31, 2016 at 11:23 am #3652AnonymousInactiveEk moet sê, ek sal regtig nie omgee om o ‘n ander platform met KBH lede te kommunikeer nie.
August 31, 2016 at 3:39 pm #3671AnonymousInactiveEk stem saam, Nostrodamus.
August 31, 2016 at 4:35 pm #3672AnonymousInactiveMoet asseblief nie dink ek is buitengewoon dom net omdat ek met Siandra saamstem nie, maar dit was regtig blerrie nice van jou, Rudi. Ek deel vanaand ‘n ou botteltjie Shiraz met jou. Moenie sleg voel as jy nie daarby uitkom nie; omdat jy so nice was, sal ek jou deel ook geniet.
@Siandra, ek kan nie eintlik dink dat jy sal terugdeins vir trolle nie. Ek glo elke trol wat ‘n vrou pla, verdien wat hy kry, maar ek kry die een wat jou pla, wel effens jammer!
OK, my beurt om te bieg: e-pos kontak met twee lede van KBH; een ‘n paar keer per dag en een ‘n paar keer per week. “Gesprekke” oor baie goed; soms diepsinning, soms onsinnig, soms hormonaal, maar altyd groot pret.August 31, 2016 at 4:42 pm #3673AnonymousInactiveEk wonder nou, waaroor sal die kontak gaan as dit buite KBH geskied?
As iemand byvoorbeeld met my sou wou chat, sal dit nie oor seks gaan nie. Meer oor iets soos IT, Land Rovers, grappe, messe, kook ensovoorts.
My belangstelling in KBH is ook meer IT gerig en ek skryf ‘n storie so nou en dan, omdat ek dit geniet en omdat hier darem baie besoekers is, so mense wat die storie lees. En ek lees die stories omdat ek dit geniet.
Ek hou van seks, maar ek is nie hier vir die seks nie, so iets.
August 31, 2016 at 4:47 pm #3674AnonymousInactiveEk kan net uit my beperkte ondervinding praat. My chats met die ander is ook meer oor alledaagse goed as seks. (Maar nie juis oor messe of Land Rovers nie.)Natuurlik kom daar van tyd tot tyd ‘n skurwe verwysing of storie in, maar dis nie ‘n ernstige poging om iemand op te tel nie. Daar is ander websites waarheen ‘n mens kan gaan as jy seks soek. (So hoor ek, altans.)
August 31, 2016 at 7:27 pm #3677AnonymousInactiveHmmm. Ons praat oor, onder meer: cabernet, Calvyn, Caravggio, Cohen, Coledridge, Confucius, Connolly, cuisine … o ja, coitus en cunnilingus was ook al onder bespreking.
September 3, 2016 at 8:53 am #3695Johan GoosenMemberOngelukkig geen Kontak met lede buite KBH nie. Sal oorweeg
September 3, 2016 at 4:01 pm #3696anneliseKeymasterEk ken een van ons skrywers redelik intiem 🙂 en is vriende met nog twee op fb waar mense my baie beter ken. (Is ook daar met baie lesers vriende) Dan skryf ek ook so nou en dan n moeras mail vir iemand wat hier chat en dan groet ek elke dag nog een van ons skrywers. Ongelukkig praat die meeste van julle met my net “besigheid.” 😉 🙂
Annelise
September 4, 2016 at 5:26 pm #3708AnonymousInactiveEk het al ‘n paar keer gedink ek doen vroue wat ryloop ‘n guns deur hulle op te laai. Dan kom ek agter hulle wil ook net besigheid praat; die rylopery is ‘n bemarkingstrategie.
September 4, 2016 at 8:29 pm #3709anneliseKeymaster🙂
Annelise
September 5, 2016 at 2:05 pm #3722AnonymousInactiveWat is moeras mail? Dieselfde as moervloek mail?
September 5, 2016 at 7:33 pm #3726AnonymousInactiveEk sal jou moer as … of as jy nie … Die Kwaai Kubertante.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.