- This topic has 3 replies, 3 voices, and was last updated 3 years, 7 months ago by .
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Front Page › Forums › Gemeenskap – waar ons oor enigiets kan gesels › Is daar grense aan maniere van seks?
Is een posisie, een manier, een benadering vir die seksdaad voldoende?
Moet mens nie eksperimenteer met verskeie posisies, verskillende seks maats, seks speelgoed, 3-somes of meer, maniere van seks soos BDSM en gepaardgaande…..
Dit hang baie van die individu of individue betrokke af. Soos ek verstaan is daar baie mense wat gladnie eksperimenteer nie, dit blyk nogal algemeen in Afrikanse geledere so te wees. Kultureel / morele blok, veral van die kerk se kant!
Dink dit is baie subtiel of mense dit sal doen. Dit is net so diep soos voorkeure, dws. Hoekom like party mense rooikoppe, ander nie, party mans hou van groot borste, and ferm en klein, ens.
Maar ek dink mens moet eksperimenteer. Seks is nes enigiets anders, as jy nuwe dinge doen en probeer is daar altyd die kans jy gaan iets nuuts of beters ontdek wat dalk lekkerder voel…!
Dis die ding van verskillende lyfies vir verskillende vryfies – ‘n lyfie gaan nie die vryfie wat dit aanwakker of lekker vind ontdek as die lyfie se eienaar nie wil of kan eksperimenteer nie.
Ek kry ook die idee mans eksperimenteer makliker en wyer as vrouens, en baie maal in ‘n verhouding sal die vrou due remskoen wees… maar dan ook as die vrou sit eers snap raak hulle partymaal erger eksperimenteerders as mans.
Maar die persentasies verskil.
Niemand kry iets perfek reg die eerste keer nie, eksperimenteer en misluk is deel van enigiets as mens wil goed raak daarmee!
Ek wil half met die saamstem… maar aan die ander kant, ek het ‘n dame gekry wat saam met my die ontdekkings reis begin het, maar sy wil dit met my alleen doen, en die ervaring was en is orgasmies saam met haar.
Maar aan die ander kant, ek was nog nooit in n swingers klub of soortgelyke situasies nie, en ek is honger lus naskurig daaroor.