- This topic has 5 replies, 3 voices, and was last updated 8 years, 2 months ago by .
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Front Page › Forums › Gemeenskap – waar ons oor enigiets kan gesels › Hoe ervaar jy klimaks ?
Iemand hou van perskes….as hy/sy daaraan dink ruik daar ‘n geur, prikkel daar ‘n sekere smaak. proe herinnering, ‘n Visuele besondere prenthie van daai perske….met herinnering kom al hierdie prikkels weer terug.
Met herinnering watter sintuig waarneming herroep jy van jou beste klimaks ooit ervaar ?
Poesie. Hoe kan ek dit beskryf? Dalk ‘n sesde sintuig – ek beleef poesie.
My beste klimaks ooit – poesie
Tweede beste – poesie
Die klimaks in die toekoms wat die een wat tans beste is, gaan oortref – poesie.
en so aan.
ok, ok, ok….lol…ek bedoel watse se soort herinnering…sensories….sien jy die poesie, proe jy die poesie, ruik jy die poesie…voel jy die poesie, om jou voël ?
Ja ek verstaan, al daai, proe, ruik, voel die nate gladde hitte, maar meer. My sintuig beleef die poesie.
Die herinnering wat opgeroep word is dit: Poesie.
Case closed, M’Lord
Vir my is dit :n opbou van gevoele. Die belofte van wat gaan gebeur. Hoe ek proe op sy tong en lippe as hy my soen en die gevoel van sy tong en hande en vingers wat my opbou en dan kom ek met my hele liggaam. Die warm gevoel wat van my poesie uitversprei na my borste. Die senuwee in my tepels as hy dit saggies knyp terwyl ek klimaks. Sodat ek die intense lekkerkry en die biekie pyn voel en dan net mindless sonder rede met my brein en alles op daardie spesiale plek ontplof en onkeerbaar gil van lekkerkry.