Front Page › Forums › Gemeenskap – waar ons oor enigiets kan gesels › Eerste Ontdekkings
- This topic has 4 replies, 3 voices, and was last updated 3 years, 9 months ago by JouBok.
-
AuthorPosts
-
February 11, 2021 at 7:31 pm #8903AnonymousInactive
Ek vra die altyd een of ander tyd in enige forum wat met seks te doen het, of vir enige persoon wat ek op sulke terme mee kan raak dat hul die vraag sal antwoord en my nie aanrand nie:
Hoe het jy seks ontdek? Hoe het jy jou eerste orgasme ooit ervaar?
Ek sal begin.
My vroegste herhinneringe oor die kom van vroeë kinder-dae af. Ek was in die omgewing van 4 of 5 jaar oud. Ek onthou so 2 of drie insidente.
Die eerste was by ‘n dagmoeder, ek het een van die dogtertjies kaal gesien en opgemerk dat sy nie soos ek tussen haar bene gelyk het nie. Ek wou meer uitvind, maar die dagmoeder tannie was skielik baie kwaai. Ek het die toe laat vaar maar elke geleentheid moontlik probeer gebruik om weer daardie snaakse plat gleufie tussen ‘n meisie se bene te sien te kry.
Die tweede was toe ek saam met my niggie gebad is. Ek was dalk nader aan 4? Baie lank terug. Ek onthou nog goed haar spleetjie, dit was effens ander as die meisietjie by die dagmoeder, vetter en ronder soortvan.
Die derde was toe my ma my een aand gaan stort het mee in die wildtuin. Ek onthou nie veel behalwe dat sy so ‘n wilde bos hare tussen haar bene gehad het, en dat sy op een punt voor my gebuk het. Ek het geen idee gehad wat ek sien nie, net wel besef dit is groter en breër as die dogtertjies sin, vol hare en ek onthou die lippe was meer opgehewe en die donker spleet baie wyer en langer.
Ek het natuurlik geen idee van seks of hoe die dele pas gehad nie, dit sou eers veel later kom.
So op 7 of 8 was ek deeglik bewus dogters was anders as ek, maar dit was soortvan ‘n akademiese besef, met geen gevoel of gewaarwording van aantrekking of enigeiets seksueel nie.
Rondom 9 of 10 het ek ereksies begin kry. Spontaan en ter eniger tyd as ek ontspanne was. My penis sou stokstyf word en opstaan, so 45 grade voor my op, heeltemal vanself. Ek het dit gladnie met enigiets lekker assosieër nie. Dit is net iets wag gebeur het, soos slaap of bv. pie.
Ek was baie nuuskierig en het in boeke rondgesnuffel – die was lank voor internet. Ek het in anatomie boeke en so gelees maar op geen manier die konneksie gemaak tussen my “penis” en ereksies van dit en ‘n “vulva” en dat “penetrasie” en “klimaks” iets of dinge is wat lekker kan wees nie.
February 11, 2021 at 8:00 pm #8905AnonymousInactiveOp 12 egter gaan bad ek een aand.
Ek het al voorheen ereksies in die bad gekry, dit was nie eintlik snaaks nie. Dit het dan egter na so ‘n rukkie gaan le, ek het nooit daaraan gedink om die penis te vryf of daarmee te speel nie.
Dit gebeur toe weer, ek het een of ander boek le en lees in die bad. Ek was net so half bewus van die ereksie, en het voort gelees.
Na ‘n rukkie het iets egter verander. Ek het begin bewus word van ‘n… gevoel. Dit was baie vreemd, so ‘n halwe paniekerige sensasie, baie aangenaam, en ek het toe besef dis my penis wat so voel. Nadere inspeksie wys toe dat die ereksie van vroeer nie gaan le het nie, inteendel, dit het harder geword as wat dit nog ooit was, soos ‘n stukkie been wat in my lende opgegroei het. (Dit was nog klein op daardie stadium, volle ereksie was seker nie eens 8cm nie, maar vir my was dit enorm.)
Die rede draai toe uit om ‘n spons te wees. Jy weet – een van daardie was-sponse wat mens in die bad gebruik om mee te was. Dit het van die bad se rand afgeval, en ek het die gewoonte gehad om my bene effens te roer soos ek in die bad le. Die golfies wat dit veroorsaak het het die spons toe al met my binne-bene opwaarts laat beweeg, tot dit liggies teen die onderkant van my (toevallig) erekte penis begin skuur het.
‘n Paar minute van die skuur aksie het toe my penis so stimuleer dat dit nog harder geword het en harder geword het en toe dit op die hardste hard was het die vreemde, paniekerige gevoel in my gemoed begin opbou. (Dit is duidelik wat hier aangaan as jy enige ervaring het van seksuele gevoelens, maar onthou vir my was dit splinternuut.)
Ek het dadelik van die boek vergeet.
Ek het die spons gevat en dit liggies teen die onderkant van die ereksie geskuur. Die wonderlike spanningsgevoel het dadelik opgetel, so vinnig en so erg dat ek ophou asemhaal het. Dit was so erg dat ek nie meer as seker een of twee skuur-pogings kon hanteer nie, toe ruk ek die spons weg. Niks op aarde het nog ooit SO lekker gevoel nie – nie ‘n drukkie van my ouers, ‘n nuwe speelding of om bv. op ‘n warm dag in ‘n swembad te duik nie.
Niks op aarde was nog ooit so intens fisies heerlik en bevredigend nie. Ek het toe met my vingers aan myself gevat, en die nuwe, heerlike gevoel het soortvan gerol en opgewen en uitgesprei oor my skrotum en bo-bene as ek my penis liggies gestreel het. Ek is onbesny, en het toe uit totale verrukking en fasinasie die voorhuid so oor die punt (glans) gestreel. Die gevoel het soos ‘n vlam opgewel, dit het deur my hele lyf geskeur en ek moes weer dadelik dit los, dit was net te erg om te verduur.
Ek was nou “gehook”. Wat was hierdie absolute hemelse gevoel en ondraaglik lekker sensasie in my penis?
Ek het dit toe weer begin streel, liggies die voorhuid heen en weer geskuur oor die penis-kop, en dadelik was die helse sensasie terug. Onthou, ek het nog steeds geen idee van seks of fisiese seksuele plesier gehad nie. Ek het net geweet niks in die wereld is so lekker as om my dikgeswelde regop penis te streel nie.
Alles was vergete, en ek het begin vryf, speel, trek en rol aan my geslagsorgaan. Dit het net so been-hard regop gebly (gewoonlik het ereksies vanself bedaar voorheen – omdat ek nie myself stimuleer het nie) en die “lekker” gevoel in dit het soortvan van kant tot kant “geswiep” deur die skag en die gevoel het net al erger en nog lekkerder en nog lekkerder geword hoe langer ek speel met hom.
Ek het toe (natuurlik) ontdek dit is die sensitiefste op die rand net so agter die bol van die penis-kop, en dat om daar met mens se duim te vryf met die vingers om die onderkant van die penis-skag geklem daardie splinternuwe paniek-lekker sensasie die vinnigste opwaarts gedryf het.
Die enigste probleem was daar was ‘n definitiewe punt waar die onbeskryflik heerlike sensasie ophou lekker word het, en in iets heeltemal anders en -nog- meer intens (as dit moontlik was) omgeskakel het. Dit het my letterlik bang gemaak (ek het gedink iets gaan breek of bars) en ek het dan my penis gelos vir ‘n paar sekondes of ‘n minuut of so, en dan weer begin vryf tot die sensasies te erg geraak het om te verduur, en dit oor en oor gedoen.
Niks was nog ooit so lekker om te ervaar nie.
(Jy kan natuurlik sien wat aangaan – ek het “ge-edge” sonder om dit te weet.)
Ek moes toe uit die bad want my ma het my geroep om te kom aandete eet, en was lank ongemaklik want my penis het seker vir amper ‘n drie-kwartier na ek uit die bad is steeds kiertsregop in my broek gestaan. Selfs die materiaal van my onderbroek het die sensasie aangevuur, tot dit uiteindelik verslap het.
February 11, 2021 at 8:26 pm #8906AnonymousInactiveNatuurlik het ek daardie aand in my bed weer my broek afgetrek en toe versigtig aan my slap penissie gevryf en was toe aangenaam verras toe dit onmiddelik weer kliphard regop gekom het en toe natuurlik na dit regop was het die onhanteerbaar lekker gevoel weer uit dit uit oor my hele lyf gestroom. En hoe langer ek vryf aan dit hoe lekkerder raak dit, tot dit ‘n punt bereik waar ek nie die sensasie kan verdra nie en dit laat los.
En dan begin ek weer.
Van daardie dag af het ek elke dag, partykeer selfs drie of vier keer per dag, oor en oor met dit gespeel. Ek het natuurlik eksperimenteer en ontdek die balsak is ook -verskriklik- sensitief, en dat dit die verruklike sensasie van penis-vryf heerlik aanwakker as ek bv. liggies oor die sakkie se onderkant streel met my linkerhand se vingerpunte soos ek met my regter die penis-kop vinnig en ferm heen en werk pluk so deur my voorhuid.
NOU het ek begin om weer die boeke te lees, en ook ‘n paar Wilbur Smith (!) boeke. Van die goed wat die anatomie boeke te se gehad het het nou begin sin maak. Ek het totaal en al gefikseer geraak op vroue en meisies, en die mees brandende nuuskierigheid gehad om te sien of te leer van wat in hulle broekies aangaan. Ek het nou eers half begin verstaan van “penetrasie” maar kon steeds nie dink dat ek daardie deel (so hard soos staal en tog satyn sag en so polsend van die mees ondraaglike lekkerte) -daar- in ‘n meisie se lyf kan indruk / sou kon indruk nie. Dit het steeds nie heeltemal sin gemaak nie, maar ek het half begin verstaan -hoekom- groot mense babatjies sou wou maak as dit is wat dit soos voel vir die pa.
So ‘n jaar later het ek darem begin verstaan dat wat ek voel seksuele plesier is.
Ek het steeds elke dag of amper elke dag twee of meer keer met dit gespeel, gewoonlik in die bad. Ek kon doodeenvoudig nie genoeg kry van die intense fisiese plesier en oorweldigende genot wat my penis my kon bring as ek dit so gevryf en gestreel het nie. Ek het meer geleer en uitgevind, en was nou -behoorlik- gefasineer met meisies. Meeste van my portuur groep het natuurlik al darem so teen 13 begin met borste groei, en ek het natuurlik soos enige pre-tiener na hulle gestaar en gewonder wat in hulle broekies aangaan.
Rondom 13 gebeur dit toe op een of ander manier in ‘n speel-sessie dat ek ontdek wat ek GEDINK het die uiterste buitenste ruim van fisiese genieting en penis-plesier is, nie eens die begin van seksuele genieting is nie.
Dis vaag vandag, so lank terug en ook so intens. Vir een of ander rede het ek weer in die bad le en speel, en vryf. Die paniekerige lekker kom weer op, en dit dwing weer al erger en erger hoe langer ek vryf en streel en pluk aan my ereksie. Teen die tyd het my penis-punt al papnat geword as ek so gespeel het, ek het steeds niks geweet van saadstortings of enige soiets nie. Ek kan nie onthou hoe of hoekom nie, maar toe daardie bekende “toppunt” gevoel weer begin opvlam, besluit ek vir een of ander rede om nie op te hou vryf en streel en pluk aan myself nie.
Die “toppunt gevoel” het soortvan vervaag, asof my penis “doof” geword het skielik, en ‘n snaakse sin van “afwagting” het my hele wese oorgeneem, ek kan dit nie anders beskryf nie. Ek was skielik vreeslik bewus van my teelballe onder (iets wat nognie so gebeur het nie) en dat hulle soos brandende kooltjies met hitte begin gloei het nie. Hulle het toe ook skielik soortvan “verskrompel” as ek dit so kan stel en opgelig en styf teen die wortel van my penis waar dit deur die balsak loop, vasgeklem. Iets soos vuur en elektrisiteit het nou begin dwarrel in hulle, en dit het toe skielik opwaarts oor die balle en in en voorentoe oor my klipharde penis gerol.
Dit was so intens ek kon dit eers nie as plesier herken nie, maar na ‘n sekonde of twee het dit toe oorgeskakel in die mees dringende fisiese sensasie van seksuele ekstase wat ek nog ooit ervaar het, ‘n miljoen keer erger en meer genotvol as enige seksuele plesier of gevoel sover. Selfs so erg as dit was het dit net erger en erger geword, en my penis het skielik begin ruk, so heen en weer, en ek het dit reggekry om op een of ander onverklaarbare wyse aan te hou om ferm en ritmies die voorhuid oor die peniskop te vryf.
Dis duidelik wat plaasvind maar vir my was dit nuut.
Dit het letterlik ‘n punt bereik waar ek oortuig was ek is besig om dood te gaan of het myself “gebreek” op een of ander manier, want die genot van vroer het net aanhou styg en styg, elke millimeter van my penisie en balsakkie het elke oomblik net lekkerder en lekkerder gekry, die gevoelens van vroer soos vuurhoutjies teen ‘n bos wat brand. Die folterende heerlikheid het toe skielik soortvan “uitgebars” uit my rukkende penis uit en nou het my hele lyf, alles, met die ondraaglike genot begin brand en tintel. Terselfdertyd het ek vir die eerste keer dringende spuitjies kleurlose vloeistof voor by my penis punt uitgeskiet, vreeslik intens, net so twee of drie kort skote soos water, en toe is dit asof alles net ontplof en ek het agteroor geval en vir die eerste keer in ‘n halwe minuut seker weer asem gehaal.
Die gevoel het vervaag en ek het ontdek my penis is nou soortvan “oor sensitief”. Ek was weer van voor af totaal verruk, ek het geen idee gehad wat die kleurlose uitspuitings wat nie, al wat ek weet is die lekker van om dit te doen oortref ENIGE fisiese genieting wat my geslagsdeel sover aan my kon gee ‘n honder miljoen keer.
Dit was natuurlik my eerste orgasme, maar dit het ek eers baie later uitgevind.
Weer is boeke bygetrek en nog teorie geskep en oor gewonder.
Nog so ‘n paar jaar later, so op 15 (want ek masturbeer natuurlik van die bg. dag af soos ‘n besetene, soos alle tiener seuns maar doen – op soek na daardie paar sekondes se sensasie as die penis sy komskoot ding doen) doen ek dit weer een dag en die spuite saad is skielik meer, en vir eerste keer werklik semen, melkerig, en sou ek later verstaan met die kapasiteit om (as dit in ‘n vrou se vagina gebeur) ‘n kind te verwek.
My penis groei natuurlik vinnig in die tyd, en my eerste skaamhare kom aan, en hoe meer die skaam hare en hoe groter my penis word, hoe meer saad begin ek skiet en hoe lekkerder en lekkerder raak die orgasmes. Vroeg ontdek ek natuurlik dat die plesier wat ek voel direk proporsioneel is met hoe baie saad ek skiet, en begin met onthouding en regte “edging” en al die ander goed wat tieners en jong mans met hulleself aanvang.
Dit was die begin en my grootste ontdekking.
February 12, 2021 at 5:28 am #8907WillewillParticipantBRAVO Boshcak !
Hierdie eerlik, omvattende, gedetaileerde openbaring van die ontdekking van seksualiteit hoort op ‘n boekrak langs ‘n pionier soos Dr. Jan van Elfen se publikasies van toet:”Wat elke seun/dogter moet weet.”
Miskien het elke mens net nodig om retrospeksie te doen van sy sekslewe: Van sy eerste selfbeverediging tot en met sy huidige seksbenadering/-aksies en genot daarvan.
Dit sal sy balans moontlik terugbring, uit fantasieë tot werklikheid.February 22, 2021 at 2:19 pm #8931JouBokParticipantMy ontwaking tot seks?
Boshcak jou vraag het my lank en met ‘n glimlag op my gesig laat krap in my geheue na van die geheime en die klein dingetjies wat bygedra het tot my ontwaking en eerste seks.
My twee ouer susters sal vrek van skaamte indien hulle moet weet dat ek onthou hoe hulle my “gebruik” het om te oefen hoe om te borsvoed. 🙂
Hulle is onderskeidelik 10 en 11 jaar ouer as ek. Ek was so om en by 3-4 jaar oud toe my twee ouer susters my eendag in hulle kamer intrek en my maak hulle tieties suig soos my ma my baba-sussie voer. Van daai dag was boobs nie meer dieselfde nie.
Ek en my jonger sussie het eenkeer in die kamer gespeel terwyl die bediende gestryk het. Die detail is vaag rondom presies wat gebeur het maar ons het onder die bed gelê en onder haar rok opkyk. Wat ek wel baie goed onthou was die twee dik donker lippe en hoe ons in die boom heeldag weggekruip het toe sy ons vang en weggejaag het.
Erens in my geheue is ook die dag toe ek en my twee jonger siblings baie vuil was toe ons in rooigrond gespeel het en os kaal buite op die grasperk gestaan en afgespuit is met ‘n tuinslang.
Ons het na ‘n plaas in die Wes Transvaal getrek toe ek 11 geword het. Om diere te sien paar was nooit vir my iets vreemds nie. Dit is hoe dit moet gebeur en dit is dit. My Pa en die werkers het daaroor gepraat en diere is afgekeer en op kraal gehou vir die doel.
Ek het nodig om te sê dat my Ma die Kerk en die Christelike afsku oor die GROOT SONDE van seks ingedril het.
Ek was 12 jaar oud. Die jaar van die eerste maanlanding. In die tyd toe Neil Amstrong se woorde krakerige oor die klein “portable radio” (met die PM 9 battery) gekom het met een of ander maanlanding program. Ons het op die ou plaashuis se ‘veranda’ gestaan. My Pa het agter my ma gestaan en ons het almal na die maan gekyk. Hy het sy hand oor haar regter boob gevou en sy hom weggestamp met ‘n kyk na ons kinders. My geheue is vaag rondom dié maar ek verbeel my dat sy gesê het “Sies. Nie voor die kinders nie”
In daardie selfde tyd het ek op die plaas rondgeloop met my windbuks. Ek het muisvoëls geskiet. Een van die jong plaaswerkers het my aandag getrek toe hy skelm met die dogter van Anna wat in die huis gewerk het in die bos verdwyn. Uit nuuskierigheid is ek agter hulle aan. Ek het hulle bekruip en afgeloer onder in die populierbos. Eers het eers gedink hy maak haar seer en hy moer haar maar toe kom ek agter wat gebeur. Haar bene in die lug en sy boude hop of en af. My eerste ereksie maar ek het nie geweet wat om daarmee te doen nie…
Dit het my maak oplet vir goed wat om my gebeur.
🙂 Daardie aand in die bed het ek besef hoe ‘n groot sondaar ek was toe ek bo in my dubbelbunk bed lê en met my stywe piel en ek bid dat dit asseblief tog pap sal word.
In standerd vyf in die laerskool toilet het ek die eerste heer gesien hoe ‘n piel “spoeg” as jy aanhoudend vryf.
Ek het naby die plaashuis vir my ‘n “fort” gebou in ‘n boom met oorhangende takke. Daar het ek my eerste orgasme gehad. In ons huis was ‘n groen stel “Kinders van die Wêreld” boeke. Daarin was getekende prentjies van tieties en stories. Daar was ‘n prentjie en ‘n feeverhaal wat vertel was in ‘n sekere land. Ek het my eerste keer gekom met die boek krampagtig in my hand. (fok as ek nou aan daardie skuldgevoelens dink wil ek KOTS!!!)
My ouers het na die Noorkaap getrek.
Baie dinge het gebeur. Ek kon vryer wees maar nie “vry “ van my indoktrinasie nie.
Eks terug Westransvaal toe en het in die skoolkoshuis gaan bly. Ek was 16 in standerd 9 en vir die eerste keer ‘n tikkie vryheid gehad waarna ek gesmag het. Ek het ‘n klasmaat gehad. Sy soos ek ook ‘n koshuisbrak. Sy soos ek het ook te veel hormone gehad wat ons gejaag het. Ons het dit so beplan dat ek een “koshuisnaweek” saam na hulle plaas toe sou gaan.
Ons het die Vrydagmiddag in hulle plasdam skuins voor die kombuis “geswem”. Daar het ek my eerste handvol tieties in die water gehad terwyl haar ma skottelgoed was voor die venster. Die eerste keer ‘n meisiehand oor my klere op my stokstywe horing gehad.
Daar is ‘n plekkie op die Magaliesburg – Derby pad met ‘n klompie graansilos op die regterhand. Die mense van die kontrei het ‘n “inry” gemaak by die Laerskool met ‘n sinkplaat tussen die rugbypale en ‘n gewone projektor en die skool se interkomstelsel vir luidsprekers opgestel. Ons is die aand saam met haar ander broer en suster met die stuk plaasbakkie “fliek” toe. Sy het ‘n rooi rok aangehad. Haar sestienjarige tieties was vol en ek onthou niks van die fliek nie. Ek onthou net die “koors” onder die kombers wat ons toegemaak het.
Later daardie aand het ek na haar kamer gesluip. Sy het vir my gewag. Steeds haar rooi rok aangehad.
In die kerslig het ek my eerste keer tieties gesien en gevoel. Ek onthou daardie aand hoe sy geruik het toe ek haar broekie uittrek. Die blonde haartjies oor haar poesie. My vingers in ‘n meisie! My eerste seks! Ek het gedink ek breek haar toe sy fluister hoe seer dit is en huil. Ek mag nie in haar kom nie en het my piel styf toegedruk.
Dit bly steeds een van die beste herinnering van seks van my lewe.
( NS. Ek was ‘n fool om toe te laat dat die skuldgevoellens en bagasie wat op my gelê was my lewe vir life bedonner het. )
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.