Front Page › Forums › Gemeenskap – waar ons oor enigiets kan gesels › Blow-jobs
- This topic has 19 replies, 9 voices, and was last updated 8 years ago by Anonymous.
-
AuthorPosts
-
August 16, 2016 at 8:54 am #3504anneliseKeymaster
Wat is die beste blowjob wat jy al gekry of gegee het? Wat het dit briljant gemaak? Ek soek iets soos “tips vir n great bj” maar ek wil hê ons moet ons eie tips maak – nie die gewone Cosmopolitan lysies nie. 😉
Annelise
August 16, 2016 at 9:23 am #3505AnonymousInactiveDie beste BJ vir my is tydens 69.
August 16, 2016 at 9:27 am #3506AnonymousInactiveJammer, ek kan nie saampraat nie. “Ever since the first I had, the worst I had was good …”
August 16, 2016 at 10:13 am #3507AnonymousInactiveGevatte antwoord, soos te wagte van Lawmangler ! ..smile…
Ek wil al my mede-kombiekiehierders skok, teleurstel of miskien respek laat verloor….MAAR ek het nog nooit van ‘n gegewe bj geklimaks nie ! Ek wetie maar die hype oor bj’s gaan by my verby ek kry nie enige opbouende seksgenot daaruit nie…..Tog gee ek graag bj’s (aan vrouens ! lol ) en gevind dat hoe meer jy ondersoek, terg,proe ,suig,lek, blaas aan alles rondom die klit hoe meer bou haar genot op…..maar die klit raak jy net so nou en dan aan (tongtippie) tot net voor oorgawe wanneer jy dan oorgaan tot die seksdaad (naai) of as jy haar ‘n multi-orgasme wil gee dan skielik die klit ten volle in die mond neem en dit suig/byt/trek met die tande/rol met die tong ens. ens…….my skugter bydrae, ander manne met ervaring het sekerlik meer sienings ?August 16, 2016 at 1:54 pm #3508AnonymousInactiveJong Wille Will dan het jy nog nie die regte girl gekry wat jou ‘n bj gee nie. Wat vir my al die lekkerste was is toe daar tandepaste betrokke was by die bj. Daai warm brand gevoel dan koue. Ai jy krul van die lekker…….
August 16, 2016 at 5:22 pm #3511AnonymousInactive69, poesie wat oor my gesig drup, ek wat in haar mond kom… dis hemels!
Ander keer staan ek by die see op die balkon tydens ‘n BJ. Ek wou nog keer, maar die buurman praat van sy balkon af en ek kom. Hy kon niks sien van sy balkon af nie, toe maak ek maar net of ek hoes.
Die lekkerste BJ is so halwe skelm een, soos wanneer by mense kuier en ongemerk wegglip en so aan.
Net gisteraand hier by die huis het die bedpret ook begin met ‘n BJ op die balkon.
August 16, 2016 at 7:12 pm #3513AnonymousInactiveDie skelmes, so amper in die openbaar, is gewoonlik goed.
Mondspoelmiddel werk soos tandepasta, maar die brand is minder intens. As jy ‘n Mint Imperial in jou mond het en hard konsentreer, kan jy die brand en koue afwissel soos jy wil.August 17, 2016 at 3:14 pm #3517AnonymousInactiveDit behoort nogal ‘n netjiese grappie af te gee as jy van hierdie kougom met die brandrissievulsel vat, in plaas van ‘n Mint Imperial …
August 19, 2016 at 9:00 am #3524AnonymousInactiveEk sal betaal, en die kougom koop, om te sien hoe jy onder so ‘n grappie deurloop!
August 19, 2016 at 9:12 am #3525AnonymousInactiveEk stem saam Siandra, so’n ” grappie ” gaan backfire ! !
August 19, 2016 at 4:16 pm #3532AnonymousInactiveJy verstaan verkeerd, Will; Siandra se eintlik sy sal betaal, en moeite doen, om my sonder my klere te sien 🙂
August 22, 2016 at 9:10 am #3534AnonymousInactiveJy verstaan ook nie heeltemal reg nie, LM; ek sal betaal, en moeite doen, om jou WEER sonder jou klere te sien 😉
August 22, 2016 at 1:17 pm #3547Johan GoosenMemberSiandra
ek stem saam , die skelm een, —nou die dag in Brooklyn in cinema nevieuAugust 22, 2016 at 4:42 pm #3548AnonymousInactiveLekkerste bj was met imperial minties in die swembad net na donker terwyl die bure so half sigbaar was op hul 2de vloer stoepie. Afwisseling tussen suig en handpomp met tongspel op die sensitiewe rand van die kop. Tegniek, gevaar van ontdekking en haar duidelike genot om dit te doen was mindblowing
August 22, 2016 at 4:53 pm #3549AnonymousInactive@Mike: So gee jy nuwe betekenis aan die uitdrukking “those who know cinema, know nouveau” … ek neem aan jy kan die titel en die storielyn en beligting, ens onthou, en vir ons ‘n resensie plaas?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.