Front Page › Forums › Gemeenskap – waar ons oor enigiets kan gesels › Eerste Ontdekkings › Reply To: Eerste Ontdekkings
Op 12 egter gaan bad ek een aand.
Ek het al voorheen ereksies in die bad gekry, dit was nie eintlik snaaks nie. Dit het dan egter na so ‘n rukkie gaan le, ek het nooit daaraan gedink om die penis te vryf of daarmee te speel nie.
Dit gebeur toe weer, ek het een of ander boek le en lees in die bad. Ek was net so half bewus van die ereksie, en het voort gelees.
Na ‘n rukkie het iets egter verander. Ek het begin bewus word van ‘n… gevoel. Dit was baie vreemd, so ‘n halwe paniekerige sensasie, baie aangenaam, en ek het toe besef dis my penis wat so voel. Nadere inspeksie wys toe dat die ereksie van vroeer nie gaan le het nie, inteendel, dit het harder geword as wat dit nog ooit was, soos ‘n stukkie been wat in my lende opgegroei het. (Dit was nog klein op daardie stadium, volle ereksie was seker nie eens 8cm nie, maar vir my was dit enorm.)
Die rede draai toe uit om ‘n spons te wees. Jy weet – een van daardie was-sponse wat mens in die bad gebruik om mee te was. Dit het van die bad se rand afgeval, en ek het die gewoonte gehad om my bene effens te roer soos ek in die bad le. Die golfies wat dit veroorsaak het het die spons toe al met my binne-bene opwaarts laat beweeg, tot dit liggies teen die onderkant van my (toevallig) erekte penis begin skuur het.
‘n Paar minute van die skuur aksie het toe my penis so stimuleer dat dit nog harder geword het en harder geword het en toe dit op die hardste hard was het die vreemde, paniekerige gevoel in my gemoed begin opbou. (Dit is duidelik wat hier aangaan as jy enige ervaring het van seksuele gevoelens, maar onthou vir my was dit splinternuut.)
Ek het dadelik van die boek vergeet.
Ek het die spons gevat en dit liggies teen die onderkant van die ereksie geskuur. Die wonderlike spanningsgevoel het dadelik opgetel, so vinnig en so erg dat ek ophou asemhaal het. Dit was so erg dat ek nie meer as seker een of twee skuur-pogings kon hanteer nie, toe ruk ek die spons weg. Niks op aarde het nog ooit SO lekker gevoel nie – nie ‘n drukkie van my ouers, ‘n nuwe speelding of om bv. op ‘n warm dag in ‘n swembad te duik nie.
Niks op aarde was nog ooit so intens fisies heerlik en bevredigend nie. Ek het toe met my vingers aan myself gevat, en die nuwe, heerlike gevoel het soortvan gerol en opgewen en uitgesprei oor my skrotum en bo-bene as ek my penis liggies gestreel het. Ek is onbesny, en het toe uit totale verrukking en fasinasie die voorhuid so oor die punt (glans) gestreel. Die gevoel het soos ‘n vlam opgewel, dit het deur my hele lyf geskeur en ek moes weer dadelik dit los, dit was net te erg om te verduur.
Ek was nou “gehook”. Wat was hierdie absolute hemelse gevoel en ondraaglik lekker sensasie in my penis?
Ek het dit toe weer begin streel, liggies die voorhuid heen en weer geskuur oor die penis-kop, en dadelik was die helse sensasie terug. Onthou, ek het nog steeds geen idee van seks of fisiese seksuele plesier gehad nie. Ek het net geweet niks in die wereld is so lekker as om my dikgeswelde regop penis te streel nie.
Alles was vergete, en ek het begin vryf, speel, trek en rol aan my geslagsorgaan. Dit het net so been-hard regop gebly (gewoonlik het ereksies vanself bedaar voorheen – omdat ek nie myself stimuleer het nie) en die “lekker” gevoel in dit het soortvan van kant tot kant “geswiep” deur die skag en die gevoel het net al erger en nog lekkerder en nog lekkerder geword hoe langer ek speel met hom.
Ek het toe (natuurlik) ontdek dit is die sensitiefste op die rand net so agter die bol van die penis-kop, en dat om daar met mens se duim te vryf met die vingers om die onderkant van die penis-skag geklem daardie splinternuwe paniek-lekker sensasie die vinnigste opwaarts gedryf het.
Die enigste probleem was daar was ‘n definitiewe punt waar die onbeskryflik heerlike sensasie ophou lekker word het, en in iets heeltemal anders en -nog- meer intens (as dit moontlik was) omgeskakel het. Dit het my letterlik bang gemaak (ek het gedink iets gaan breek of bars) en ek het dan my penis gelos vir ‘n paar sekondes of ‘n minuut of so, en dan weer begin vryf tot die sensasies te erg geraak het om te verduur, en dit oor en oor gedoen.
Niks was nog ooit so lekker om te ervaar nie.
(Jy kan natuurlik sien wat aangaan – ek het “ge-edge” sonder om dit te weet.)
Ek moes toe uit die bad want my ma het my geroep om te kom aandete eet, en was lank ongemaklik want my penis het seker vir amper ‘n drie-kwartier na ek uit die bad is steeds kiertsregop in my broek gestaan. Selfs die materiaal van my onderbroek het die sensasie aangevuur, tot dit uiteindelik verslap het.