Front Page › Forums › Gemeenskap – waar ons oor enigiets kan gesels › DIE FANTASIE WAT EK IN DIE "REGTE LEWE" SAL WIL ERVAAR › Reply To: DIE FANTASIE WAT EK IN DIE "REGTE LEWE" SAL WIL ERVAAR
My ‘fantasie-fetish’ het jare gelede 970’er jare) begin toe ek saam met eerste vrou dokter toe is. Sy het die betrokke maand nie gemenstrueer nie en ons het gedink sy was dalk swanger. Ons het op die twee stoele voor sy lessenaar gesit, terwyl sy hom die rede vir ons besoek aan hom meegedeel het. In reaksie daarop het hy gese dat hy haar sal moet ondersoek. Die dokter het haar toe gevra om agter die afskorting te gaan, haar klere uit te trek en haar blaas in ‘n houer (dis hoe dit in daardie dae gewerk het) leeg te maak. Ek het gehoor hoe sy piepie en toe sy op die bed onder die laken lê het sy vir die dokter gesê sy is reg. Die dokter het toe ook agter die afskorting inbeweeg. Daar was glaskaste in die kamer en kon in die weerkaatsing van die glas sien wat agter die afskorting gebeur. Ek kon sien hoe die dokter die laken wegtrek en haar borste ondersoek. Ek dadelik ‘n massiewe ereksie gekry. Daarna het ek gesien hoe die dokter ‘n handskoen aantrek (tot nou toe het die ‘snap on’ geluid van mediese handskoene ‘n erotiese uitwerking op my). Ek het gesien hoe hy die spekulum uit die steriliseerder uithaal en na die voet en end van die bed stap en ek hoor hom toe vra dat sy haar bene moet ‘optrek’. Toe vou hy die laken terug, druk haar bene oop en buk oor haar om mooi tussen haar bene te kan inkyk. Hy vra haar toe om te onstpan en ek kon sien hy is besig om seker die buite lippe van haar vagina oop te maak om die spekulum in te sit. Ek kon die geluid van die skroefie van die spekulum hoor soos hy dit oopgeskroef het. Toe hy haar serviks kon sien sê hy toe dat nie lyk of sy swanger was nie. Nadat hy die spekulum verwyder het, vra hy haar om haar bene nog wyer oop te maak en nog meer op te trek. ek sien hom toe weer oor haar buk en sien hoe hy die laken nog verder terug trek en hoe hy een of twee vingers van sy een hand met die handskoen aan, gebruik om in haar vagina te steek. Met die ander hand het op haar maag gedruk. Teen daardie het ek spontaan in my onderbroek ‘gekom’. Nadat hy haar inwendig ondersoek het, het hy gesê dat dit ook nie voel of se swanger was nie. Van daardie dag af is die gedagte aan ‘n ginekologiese ondersoek vir my ‘n groot seksuele stimulasie. As ek ‘n aantreklike vrou in ‘n dokter se spreekkamer sien sit en wag wonder ek of die dokter haar dalk sal moet ondersoek en dan wens ek, ek kon dit sien of dalk ‘n keer self die dokter wees. Ek kan dink so ‘n ondersoek is miskien vir die meeste vrouens ‘n bron van ongemak, maar ek wonder of daar nie tog hier en daar ‘n vrou is wat al erotiese gedagtes tydens ‘n ondersoek gekoester het nie. Ek het al gewonder of so ‘n fantasie dalk ‘n rolspel kan wees, terwyl die pasient vir my vertel hoe dit in ‘regtige lewe’ gedoen word en wat sy dink en ervaar terwyl dit gebeur.