Front Page › Forums › Gemeenskap – waar ons oor enigiets kan gesels › Eerste Ontdekkings › Reply To: Eerste Ontdekkings
My ontwaking tot seks?
Boshcak jou vraag het my lank en met ‘n glimlag op my gesig laat krap in my geheue na van die geheime en die klein dingetjies wat bygedra het tot my ontwaking en eerste seks.
My twee ouer susters sal vrek van skaamte indien hulle moet weet dat ek onthou hoe hulle my “gebruik” het om te oefen hoe om te borsvoed. 🙂
Hulle is onderskeidelik 10 en 11 jaar ouer as ek. Ek was so om en by 3-4 jaar oud toe my twee ouer susters my eendag in hulle kamer intrek en my maak hulle tieties suig soos my ma my baba-sussie voer. Van daai dag was boobs nie meer dieselfde nie.
Ek en my jonger sussie het eenkeer in die kamer gespeel terwyl die bediende gestryk het. Die detail is vaag rondom presies wat gebeur het maar ons het onder die bed gelê en onder haar rok opkyk. Wat ek wel baie goed onthou was die twee dik donker lippe en hoe ons in die boom heeldag weggekruip het toe sy ons vang en weggejaag het.
Erens in my geheue is ook die dag toe ek en my twee jonger siblings baie vuil was toe ons in rooigrond gespeel het en os kaal buite op die grasperk gestaan en afgespuit is met ‘n tuinslang.
Ons het na ‘n plaas in die Wes Transvaal getrek toe ek 11 geword het. Om diere te sien paar was nooit vir my iets vreemds nie. Dit is hoe dit moet gebeur en dit is dit. My Pa en die werkers het daaroor gepraat en diere is afgekeer en op kraal gehou vir die doel.
Ek het nodig om te sê dat my Ma die Kerk en die Christelike afsku oor die GROOT SONDE van seks ingedril het.
Ek was 12 jaar oud. Die jaar van die eerste maanlanding. In die tyd toe Neil Amstrong se woorde krakerige oor die klein “portable radio” (met die PM 9 battery) gekom het met een of ander maanlanding program. Ons het op die ou plaashuis se ‘veranda’ gestaan. My Pa het agter my ma gestaan en ons het almal na die maan gekyk. Hy het sy hand oor haar regter boob gevou en sy hom weggestamp met ‘n kyk na ons kinders. My geheue is vaag rondom dié maar ek verbeel my dat sy gesê het “Sies. Nie voor die kinders nie”
In daardie selfde tyd het ek op die plaas rondgeloop met my windbuks. Ek het muisvoëls geskiet. Een van die jong plaaswerkers het my aandag getrek toe hy skelm met die dogter van Anna wat in die huis gewerk het in die bos verdwyn. Uit nuuskierigheid is ek agter hulle aan. Ek het hulle bekruip en afgeloer onder in die populierbos. Eers het eers gedink hy maak haar seer en hy moer haar maar toe kom ek agter wat gebeur. Haar bene in die lug en sy boude hop of en af. My eerste ereksie maar ek het nie geweet wat om daarmee te doen nie…
Dit het my maak oplet vir goed wat om my gebeur.
🙂 Daardie aand in die bed het ek besef hoe ‘n groot sondaar ek was toe ek bo in my dubbelbunk bed lê en met my stywe piel en ek bid dat dit asseblief tog pap sal word.
In standerd vyf in die laerskool toilet het ek die eerste heer gesien hoe ‘n piel “spoeg” as jy aanhoudend vryf.
Ek het naby die plaashuis vir my ‘n “fort” gebou in ‘n boom met oorhangende takke. Daar het ek my eerste orgasme gehad. In ons huis was ‘n groen stel “Kinders van die Wêreld” boeke. Daarin was getekende prentjies van tieties en stories. Daar was ‘n prentjie en ‘n feeverhaal wat vertel was in ‘n sekere land. Ek het my eerste keer gekom met die boek krampagtig in my hand. (fok as ek nou aan daardie skuldgevoelens dink wil ek KOTS!!!)
My ouers het na die Noorkaap getrek.
Baie dinge het gebeur. Ek kon vryer wees maar nie “vry “ van my indoktrinasie nie.
Eks terug Westransvaal toe en het in die skoolkoshuis gaan bly. Ek was 16 in standerd 9 en vir die eerste keer ‘n tikkie vryheid gehad waarna ek gesmag het. Ek het ‘n klasmaat gehad. Sy soos ek ook ‘n koshuisbrak. Sy soos ek het ook te veel hormone gehad wat ons gejaag het. Ons het dit so beplan dat ek een “koshuisnaweek” saam na hulle plaas toe sou gaan.
Ons het die Vrydagmiddag in hulle plasdam skuins voor die kombuis “geswem”. Daar het ek my eerste handvol tieties in die water gehad terwyl haar ma skottelgoed was voor die venster. Die eerste keer ‘n meisiehand oor my klere op my stokstywe horing gehad.
Daar is ‘n plekkie op die Magaliesburg – Derby pad met ‘n klompie graansilos op die regterhand. Die mense van die kontrei het ‘n “inry” gemaak by die Laerskool met ‘n sinkplaat tussen die rugbypale en ‘n gewone projektor en die skool se interkomstelsel vir luidsprekers opgestel. Ons is die aand saam met haar ander broer en suster met die stuk plaasbakkie “fliek” toe. Sy het ‘n rooi rok aangehad. Haar sestienjarige tieties was vol en ek onthou niks van die fliek nie. Ek onthou net die “koors” onder die kombers wat ons toegemaak het.
Later daardie aand het ek na haar kamer gesluip. Sy het vir my gewag. Steeds haar rooi rok aangehad.
In die kerslig het ek my eerste keer tieties gesien en gevoel. Ek onthou daardie aand hoe sy geruik het toe ek haar broekie uittrek. Die blonde haartjies oor haar poesie. My vingers in ‘n meisie! My eerste seks! Ek het gedink ek breek haar toe sy fluister hoe seer dit is en huil. Ek mag nie in haar kom nie en het my piel styf toegedruk.
Dit bly steeds een van die beste herinnering van seks van my lewe.
( NS. Ek was ‘n fool om toe te laat dat die skuldgevoellens en bagasie wat op my gelê was my lewe vir life bedonner het. )