Front Page › Forums › Gemeenskap – waar ons oor enigiets kan gesels › Eerste Ontdekkings › Reply To: Eerste Ontdekkings
Natuurlik het ek daardie aand in my bed weer my broek afgetrek en toe versigtig aan my slap penissie gevryf en was toe aangenaam verras toe dit onmiddelik weer kliphard regop gekom het en toe natuurlik na dit regop was het die onhanteerbaar lekker gevoel weer uit dit uit oor my hele lyf gestroom. En hoe langer ek vryf aan dit hoe lekkerder raak dit, tot dit ‘n punt bereik waar ek nie die sensasie kan verdra nie en dit laat los.
En dan begin ek weer.
Van daardie dag af het ek elke dag, partykeer selfs drie of vier keer per dag, oor en oor met dit gespeel. Ek het natuurlik eksperimenteer en ontdek die balsak is ook -verskriklik- sensitief, en dat dit die verruklike sensasie van penis-vryf heerlik aanwakker as ek bv. liggies oor die sakkie se onderkant streel met my linkerhand se vingerpunte soos ek met my regter die penis-kop vinnig en ferm heen en werk pluk so deur my voorhuid.
NOU het ek begin om weer die boeke te lees, en ook ‘n paar Wilbur Smith (!) boeke. Van die goed wat die anatomie boeke te se gehad het het nou begin sin maak. Ek het totaal en al gefikseer geraak op vroue en meisies, en die mees brandende nuuskierigheid gehad om te sien of te leer van wat in hulle broekies aangaan. Ek het nou eers half begin verstaan van “penetrasie” maar kon steeds nie dink dat ek daardie deel (so hard soos staal en tog satyn sag en so polsend van die mees ondraaglike lekkerte) -daar- in ‘n meisie se lyf kan indruk / sou kon indruk nie. Dit het steeds nie heeltemal sin gemaak nie, maar ek het half begin verstaan -hoekom- groot mense babatjies sou wou maak as dit is wat dit soos voel vir die pa.
So ‘n jaar later het ek darem begin verstaan dat wat ek voel seksuele plesier is.
Ek het steeds elke dag of amper elke dag twee of meer keer met dit gespeel, gewoonlik in die bad. Ek kon doodeenvoudig nie genoeg kry van die intense fisiese plesier en oorweldigende genot wat my penis my kon bring as ek dit so gevryf en gestreel het nie. Ek het meer geleer en uitgevind, en was nou -behoorlik- gefasineer met meisies. Meeste van my portuur groep het natuurlik al darem so teen 13 begin met borste groei, en ek het natuurlik soos enige pre-tiener na hulle gestaar en gewonder wat in hulle broekies aangaan.
Rondom 13 gebeur dit toe op een of ander manier in ‘n speel-sessie dat ek ontdek wat ek GEDINK het die uiterste buitenste ruim van fisiese genieting en penis-plesier is, nie eens die begin van seksuele genieting is nie.
Dis vaag vandag, so lank terug en ook so intens. Vir een of ander rede het ek weer in die bad le en speel, en vryf. Die paniekerige lekker kom weer op, en dit dwing weer al erger en erger hoe langer ek vryf en streel en pluk aan my ereksie. Teen die tyd het my penis-punt al papnat geword as ek so gespeel het, ek het steeds niks geweet van saadstortings of enige soiets nie. Ek kan nie onthou hoe of hoekom nie, maar toe daardie bekende “toppunt” gevoel weer begin opvlam, besluit ek vir een of ander rede om nie op te hou vryf en streel en pluk aan myself nie.
Die “toppunt gevoel” het soortvan vervaag, asof my penis “doof” geword het skielik, en ‘n snaakse sin van “afwagting” het my hele wese oorgeneem, ek kan dit nie anders beskryf nie. Ek was skielik vreeslik bewus van my teelballe onder (iets wat nognie so gebeur het nie) en dat hulle soos brandende kooltjies met hitte begin gloei het nie. Hulle het toe ook skielik soortvan “verskrompel” as ek dit so kan stel en opgelig en styf teen die wortel van my penis waar dit deur die balsak loop, vasgeklem. Iets soos vuur en elektrisiteit het nou begin dwarrel in hulle, en dit het toe skielik opwaarts oor die balle en in en voorentoe oor my klipharde penis gerol.
Dit was so intens ek kon dit eers nie as plesier herken nie, maar na ‘n sekonde of twee het dit toe oorgeskakel in die mees dringende fisiese sensasie van seksuele ekstase wat ek nog ooit ervaar het, ‘n miljoen keer erger en meer genotvol as enige seksuele plesier of gevoel sover. Selfs so erg as dit was het dit net erger en erger geword, en my penis het skielik begin ruk, so heen en weer, en ek het dit reggekry om op een of ander onverklaarbare wyse aan te hou om ferm en ritmies die voorhuid oor die peniskop te vryf.
Dis duidelik wat plaasvind maar vir my was dit nuut.
Dit het letterlik ‘n punt bereik waar ek oortuig was ek is besig om dood te gaan of het myself “gebreek” op een of ander manier, want die genot van vroer het net aanhou styg en styg, elke millimeter van my penisie en balsakkie het elke oomblik net lekkerder en lekkerder gekry, die gevoelens van vroer soos vuurhoutjies teen ‘n bos wat brand. Die folterende heerlikheid het toe skielik soortvan “uitgebars” uit my rukkende penis uit en nou het my hele lyf, alles, met die ondraaglike genot begin brand en tintel. Terselfdertyd het ek vir die eerste keer dringende spuitjies kleurlose vloeistof voor by my penis punt uitgeskiet, vreeslik intens, net so twee of drie kort skote soos water, en toe is dit asof alles net ontplof en ek het agteroor geval en vir die eerste keer in ‘n halwe minuut seker weer asem gehaal.
Die gevoel het vervaag en ek het ontdek my penis is nou soortvan “oor sensitief”. Ek was weer van voor af totaal verruk, ek het geen idee gehad wat die kleurlose uitspuitings wat nie, al wat ek weet is die lekker van om dit te doen oortref ENIGE fisiese genieting wat my geslagsdeel sover aan my kon gee ‘n honder miljoen keer.
Dit was natuurlik my eerste orgasme, maar dit het ek eers baie later uitgevind.
Weer is boeke bygetrek en nog teorie geskep en oor gewonder.
Nog so ‘n paar jaar later, so op 15 (want ek masturbeer natuurlik van die bg. dag af soos ‘n besetene, soos alle tiener seuns maar doen – op soek na daardie paar sekondes se sensasie as die penis sy komskoot ding doen) doen ek dit weer een dag en die spuite saad is skielik meer, en vir eerste keer werklik semen, melkerig, en sou ek later verstaan met die kapasiteit om (as dit in ‘n vrou se vagina gebeur) ‘n kind te verwek.
My penis groei natuurlik vinnig in die tyd, en my eerste skaamhare kom aan, en hoe meer die skaam hare en hoe groter my penis word, hoe meer saad begin ek skiet en hoe lekkerder en lekkerder raak die orgasmes. Vroeg ontdek ek natuurlik dat die plesier wat ek voel direk proporsioneel is met hoe baie saad ek skiet, en begin met onthouding en regte “edging” en al die ander goed wat tieners en jong mans met hulleself aanvang.
Dit was die begin en my grootste ontdekking.